FRAKT OCH LEVERANSVILLKOR

Frakt & leverans

Hyperdream är en print-on-demand-verksamhet. Det innebär att vi trycker varje enskilt plagg på beställning. På grund av detta är leveranstiden aningen längre, omkring 14 dagar. Att tillverka produkter på begäran istället för i bulk hjälper till att minska massproduktion och bidrar därmed till en bättre miljö, så tack för att du gör genomtänkta inköpsbeslut!

Returpolicy

Ångerrätt

På grund av den personliga och anpassade karaktären av de produkter vi erbjuder är vi inte i stånd att erbjuda någon form av ångerrätt. Varje produkt tillverkas specifikt efter kundens unika specifikationer och kan därför inte returneras, återbetalas eller bytas ut. Om du har frågor eller funderingar angående detta, vänligen kontakta oss innan du gör din beställning.

Reklamation

Om det skulle vara så att du mottar en defekt eller felaktig produkt, ber vi dig att omedelbart ta kontakt med vår kundtjänst. I enlighet med konsumentlagstiftningen har du rätt att reklamera felet inom en rimlig tid efter att du har eller borde ha upptäckt det. För att vi ska kunna bedöma din reklamation, behöver vi se bilder och en detaljerad beskrivning av felet. Om reklamationen godkänns kommer vi att ersätta den defekta produkten med en ny, eller återbetala beloppet.

Hur gör man en reklamation?

  1. Kontakta vår kundtjänst via e-post eller telefon så snart som möjligt efter att felet upptäckts.
  2. Förse oss med bilder och en detaljerad beskrivning av felet.
  3. Vänta på svar från vår kundtjänst angående hur vi ska gå vidare med din reklamation.

För ytterligare frågor eller funderingar kring vår returpolicy, vänligen kontakta vår kundtjänst.